24 Mayıs 2008 Cumartesi

SABAH İÇİN


SABAH İÇİN ÖZEL
Bu sabah yine her zamanki gibi yürüyüşten gelirken yol üzeri pazı ve taze soğan aldık bahçeden,eve gelince de kendime özel menümü hazırladım,evde dolapta halka halka kesilmiş acılı sucuklar vardı(tost için hazırlarım önceden)acılı diye yemedi bizimkiler ben de değerlendireyim (ben acılı severim )dedim ,hemen o sucukları derin bir kaseye koydum,içine 2 yumurta kırdım,maydanoz,bir kaç yaprak pazı,taze soğan, bir güzel çırpar gibi karıştırdım hepsini,önce un da koyayım içine dedim sonra vaz geçip bayatlamış ekmek dilimlerinden 2 tanesini küp küp doğradım karışımın içine,karıştırdım,tuz falan koymadım,
sonra bir orta boy tavaya çok az sıvıyağ koyup karışımı yaydım,tavanın kapağıyla bir tarafı pişince diğer tarafını da pişirdim,servis tabağına aldım,mis gibi oldu.
AFİYET OLSUN!

Hiç yorum yok: