29 Mayıs 2008 Perşembe

BULGUR YEMEKLERİ


YİNE AYNI MALZEMEDEN BİR BAŞKA YEMEK
Önceki yemekten artan bulgurlarıda küçücük toplar yaptım,kaynattığım azsuda haşladım,kevgirle servis tabağına çıkarıp,üzerine sarmısaklı yoğurt ve tereyağlı salça sos dökerek maydanoz ve dereotuyla süsledim,birazcıkda 1-2 kaşık un ilave ettim.

BULGUR YEMEKLERİ
Bugün bulgurdan iki çeşit yemek yaptım,biri kısır gibi fakat değil,diğeride fellah gibi ama içinde malzemeler de değişiklik yaptım,
Biraz bulgur vardı onu önce sıcak suyla ıslattım,2 tane haşlanmış patatesi ince doğrayıp ekledim,sonrada ezecekle bastırdım ,beklettim,sonra da içine salça ekleyip pişirdim,üzerine sivri biber,taze soğan,maydanoz,dereotu ekledim,tuzunu ekledim,suyunu çekince bir küçük kaseye yerleştirdim,ortasınada peynirli maydanozlu patatesten koydum,servis tabağımı hazırladım.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: