9 Nisan 2008 Çarşamba

ÇİKOLATA SOSLU BROVNİ


ÇİKOLATA SOSLU BROVNİ
2 yumurta
2 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
yarım bardak sıvıyağ
2 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu1.5-2 su bardağı un
üzeri için 1 paket çikolata sos tarife göre pişir(2.5 su bardağı süt 1 paket sos)
HAZIRLANIŞI:Yumurta ve şekeri çırpıyorsun,süt,sıvıyağ,kakaoyu ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.Sonra üzerine unu,vanilyayı,kabartma tozunu eleyerek ekliyoruz,karıştırmaya devam ediyoruz,yağladığımız dikdörtgen borcama döküp 175 derecede 35-40 dakikada pişiriyoruz..hazırladığımız sosu ılıtıp kekte ılyınca üzerine döküo buzdolabında bekletiyoruz...servise hazır hale getiriyoruz
.AFİYET OLSUN!
Brovniyi yağlı kağıt serdiğim borcamda pişirdim..sonra sosu döktüm,üzerinede ceviz ektim..

3 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Saime'ciğim günaydın, hayırlı cumalar canım, nasılsın,bugün burada kapalı ve serin bir hava var o da insanı sıkıyor. Sizin oralar bol güneşlidir mutlaka...
Brovnin gerçekten çok güzel görünüyor, bol çikolata soslu, bizim çocuklar da çok severler bu şekilde, ellerine sağlık güzelim.
Güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler...Öptüm canım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Sevgili hemşehrim,
blogun hayırlı olsun.Bende senin gibi yeni blog açtım.Eşim ve çok arkadaşım Ordu'lu.
Karadenizli olduğunuzu görünce iletişim kurmak istedim.
Sevgiyle kalın.

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Ziyaretin için teşekkür ederim hemşehrim..karadenizli olupta uzak kalmak var mı hemşehrilerden...seninde blogun hayırlı olsun..benim blogcu da var genelde orda tariflerim..burayı da ihmal etmiyorum..görüşmek üzere sağlıcakla kal..