19 Haziran 2008 Perşembe

RULO PASTA-ANTEP FISTIKLI




RULO PASTA _ANTEP FISTIKLI


daha öncede yaptığım rulo pastalar gibi ölçüyü az tuıtuyorum,


3 yumurta


2 fincan şeker


1 paketin yarısı kabartma tozu


yarım fincan ılık su


2,5 fincan un


muzlu puding,


üzeri içinde antep fıstığı


HAZIRLANIŞI:yumurta ,şeker,su, iyice çırp,sonra unla kabartma tozunu ilave et,yağlı kağıt serili tepsiye döküp 20 dakika pişir 180 derecede


sonra rulo yap beklet,muzlu pudingi pişir ılık olarak rulonun arasına dök,tekrar katla,kalan pudingide üzerine döküp antep fıstığı serpele çekilmiş olarak,dolapta beklet,sonrada servise hazır hale getir,


AFİYET OLSUN!




3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım merhaba yine ben geldim ellerine sağlık bayılırım pastaya enfes olmuş,yiyenlere afiyet olsun,öptüm...

sadiye dedi ki...

merhaba canım ellerine sağlık.
sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

merhaba öncelikle ziyaretiniz için çok teşekkür ederim blogunuz ve hazırladığınız lezzetler çok güzel.
özelliklede bu pastaya bayıldım ellerinize saglık kocaman sevgiler