18 Haziran 2008 Çarşamba

HAYAT ADINA

gülmek zamanı,
geldide geçti bahar ayları,
şimdi gülmek zamanı,gül mevsinde olsakta,
gül ki güller açsın gönlünde,
güller dikensiz,yollar engelsiz
olunca olmaz güzel,
kolay olursa ulaşmak,olur kaybetmekte kolay.
uğraşla aldığını bırakmak
istemez insan kolay.
bu yüzden çalışmalı,didinmeli,
tuttuğunu koparmalı,
sıkıca sarılmalı,
hayatı doyasıya yaşamalı.
SAİME(BALIKESİR-ÜNYE
Bugün bunlar döküldü elimden klavyenin başına geçince tuşlara böylece gitti elim,bende bıraktım kendi halimce ..sevgiler

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İyi akşamlar ablacım ne güzel satırlar bunlar keşke hep gülebilsek ama hayat zor,inşallah sen hep gülersin öptüm sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

Ablacım nazik ziyaretine çok teşekkür ederim hepimiz gülelim,sevelim,sevilelim inşallah.Sevgiyle kal öpüyorum..

kelebekden dedi ki...

SELAM BANA UĞRAMIŞSINIZ BU ŞİİRİ BEĞENDİM GÜZEL GÜNLER DİLERİM. YİNE BEKLERİM İYİ GECELER