4 Nisan 2009 Cumartesi

SU BÖREĞİ

Bu böreği hemen 6 bezeden açtım,bir çırpıda açıp,yine aynı hızla tükettik.
malzemeler:
3 yumurta ,bir kaşık sıvıyağ, bir tatlı kaşığı tuz ve biraz su yarım çay bardağı.
aldığı kadar un.
HAZIRLANIŞI:
malzemelerden hamur elde edip,biraz dinlendirdim. 6 beze oluşturdum bizde zuala derler hamur bezelerine.sonrada tava boyutu kadar açtım.önce kaynayan suya tuz attım bir damlada sıvıyağ,tek tek açılan hamurları haşlayıp,soğuk tuzlu suya aldım yağladığım tavaya bir güzel yerleştirdim,ve ocakta çevire çevire pişirdim3 beze arasına peynir ve çökelek karışımı koydum(.burda lor bizim orda karadenizde çökelek)
AFİYET OLSUN!




2 yorum:

Tijen dedi ki...

Bu yaz sizinle birlikte su böreği yapsak keşke! Afiyet olsun.

akasyakokusu dedi ki...

Hımmm..nede severim bu böreği.
eline sağlık tabağı aldım gidiyorum..
Sevgiler.
Unutmadan size en son gelmiştim..Sonraları epey görünmediniz..Umarım herşey yolundadır.