14 Mayıs 2009 Perşembe

İKİ RENLİ KURABİYE

Kurabiye hamuruna yarım paket margarin,1.5 bardak toz şekeri koyup bir güzel yoğurdum,sonra 1 yumurta ve unu ekledim,kabartma tozu ve vanilya ile 4 bardak unu ekleyip hamuru kıvamlı hale getirdim,bir parçasını ayırıp kakao ilave edip tekrar yoğurdum hamuru,hem kakaolu hemde sade olarak iki çeşit kurabiye ortaya çıktı.rulo halind yuvarlayıp verev kestim ve yağlı kağıt serili tepsiye dizdim,180 derecede pişirdim üzerleri tam kızarmadan kontrol ederek fırından çıkardım.
(30 dakika kadar)
AFİYET OLSUN!
ayrıca iki değişik şekil daha elde ettim,bir parçayı kakaolu olarak açıp beyazın içine koyup rulo yaptım sonra onlarıda verev olarak kestim üzerine çatalla çizikler attım.,birde yuvarlak yaptığımın içine kakaolu ufak bir parça koyup içinden süpriz gibi çıkacak şekildede oluşturdum.

Hiç yorum yok: