11 Şubat 2008 Pazartesi

SOĞANLI YUMURTA(Mıhlama)

SOĞANLI YUMURTA
2 adet büyük kuru soğan
3 yumurta
tuz,
1,5 kaşık salça
istenirse sivri yeşil biber ve domates 1 tane
HAZIRLANIŞI:
Soğanları normal yemeklik doğrayıp tavada yağda bir güzel pembeleştiriyorsun(öldürüyorsun)sonra üzerine salçayı ekliyip tekrar karıştırıyorsun.3-5 dakika kadar üzerine tuzunu ekleyip yumurtaları teker teker kırıyosun.tavanın kapağını kapatıp yumurtaların pişmesini bekliyorsun.Sonra kapağını açıp tabaklara servis yapıyorsun.
AFİYET OLSUN!
Ben bunu sabah kahvaltılarında kıymalı soğanlı da yapıyorum...bazen sadecetarifteki gibi yapıyorum ancak domatesve biberi küçük küçük doğrayıp ekliyorum ondan sonra yumurtalarını kırıyorum....her üç şekildede güzel bir kahvaltılık oluyor...

1 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, blogspota hoşgeldin, hayırlı olsun, burası çok daha rahat, bugün yemeksaatine girdiğimde farkettim burada da sayfa açtığını,görüşmek üzere canım, sevgilerimle öpüyorum...