16 Eylül 2010 Perşembe

PATLICAN KARNIYARIK;PATATES DOLMA;PATATES OTURTMA


Bugün ne pişirsem derken dünden hazırladığım karnıyarıklık patlıcanları tuzlu sudan çıkarıp kızarttım,iç malzemelerini hazırladım,soğanı rendeledim,kıymayla kavurdum,üzerine domates,biber doğrayıp ekledim ,tuzunu karabiberini ekledim,maydanoz koyup biraz daha kavurdum ve kızarttığım patlıcanların arasına yerleştirdim baktım iç harç artıyor dolapta bekletmektense nasılsa tencerede pişireceğim fırında değil diye(patates fırında tam pişmiyor onuda önceden pişirmem lazım,yoksa karnıyarığı fırına pişiriyorum)patates soyup ikiye böldüm( biraz büyüktü patates)ortasını kabak oyacağı ile oydum,içine iç harcı koydum,kalan içi de patatesleri halka halka yapıp tencereye yerleştirdim ve üzerine ekledim,salça sosu ve tuz ilave ettim,pişirdim.
Böylece iç malzemeyi değerlendirip bir tencerede üç değişik yemek hazırladım.
AFİYET OLSUN!

1 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok sevdiğim bir lezzettir,çokta leziz görünüyor,ellerine sağlık,sevgilerrrr...