4 Ekim 2009 Pazar

BUGÜN PİŞİRDİKLERİM


SERVİS TABAĞI
Bugün canım sıkılınca kek,poğaça ve pizzadan oluşan bir tabak hazırladım,
poğaça için:
1 su bardağı ılık süte bir paket mayayı bir kaşık şekerle birlikte koyup mayanın erimesini bekledim,sonrada geniş bir kaba alıp,içine 1/2 çay bardağı sıvıyağ,bir tutam tuz ,bir yumurtanın akını koyup aldığı kadar un ilavesiyle hamuru yoğurdum,bu arada ayni hamurdan pizza yapmak için kopardığım bezeleri küçük servisler büyüklüğünde açtım,içlerine sucukları domatesleri biberleri küçücük doğrayıp karıştırdım,hamurları tepsiye yerleştirdim,üzerlerine sıvıyağlı salça sürdüm,sonrada malzemeleri yayıp,kaşar rendesini ektim üzerlerine.pizzaları hazırladıktan sonra poğaçaların içine peynirlerini koyup şekillendirdim ve üzerlerine yumurta sarısı sürdüm,180 derecelik fırında 35-40 dakikada üç çeşit hamur işi pişirmiş oldum.
kek ve patates salatası da yanında
AFİYET OLSUN!
Güya diyet yapıyorum.

Hiç yorum yok: