16 Şubat 2013 Cumartesi

KARALAHANA YEMEĞİ

Malzemeler:
2 bağ karalahana
1 bardak bulgur
1 kase haşlanmış kuru fasulye
1 yemek kaşığı salça
1 kuru soğan
 tuz,yağ



Böylesini hiç yapmamıştım,benim pişirdiğim sulu mısır unlu sarmısaklı barbun fasulyeli olur genelde,tv programında görüp yaptım bugün,ha bide ben karalahanayı önceden haşlar gibi pişiririm,acı suyunu dökerim,bu kez farklı oldu dedim ya tv den uyarladım,Nazın Usta yaptı Meltem tv de.
önce kuru soğanı sıvıyağda soteledi üzerine yıkayıp doğradığı pancarı(karalahanayı)ekledi,karıştırdı biraz pişirdi,sonra üzerine 1 kaşık salça koydu,onunlada karıştırdı,biraz daha öylece pişirdi karıştırarak,sonra haşlanmış kuru fasulyeyi ekledi,karıştırdı,sıcak suyunu ekledi,bulgur ekledi,tuzunu ekledi pişirmeye bıraktı kapağı kapatıp,aynen bende öyle yaptım,suyu çok az olan bir yemek oldu.

Hiç yorum yok: