13 Haziran 2011 Pazartesi

BU DA ABLAMIN YAPTIĞI PATLICAN KEBABI-GAZİANTEP-NİZİPTEN



palıcanlar beşer santim aralıkla kesilir hazırlanan köfteler patlıcanların arasına dizilir bir patlıcan bir köfte,sonrada üzerine domates ve biberler konur domatesler ikiye kesilerek yerleştirilir tuzu ilave edilir ve doğru ekmek fırınına taş fırına pişmeye gönderilir,sonrada şekilde görüldüğü üzre yemeye hazır hale gelir.
Bu kebap antepten orada yaşayan büyük ablamın elinden çıkmadır,ellerine sağlık ablam,
AFİYET OLSUN!

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablanın ellerine sağlık,patlıcanlı olan herşeye bayılırım :)
Afiyet,şifa olsun..
Sevgilerimle..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ablanın ellerine sağlık. Çok iştah açıcı görünüyor.
Sevgiyle kal.

Nihal dedi ki...

Merhaba, sayfamdaki yorumunuzu okudum.Ben sayfamı blogcudan blogspota geçirdim. Blogcunun çok fazla sorunu oluyordu.Şimdi artık buradayım ve 2 sayfamla arkadaşlarıma ulaşmaya çalışıyorum. Sevgiler.
nihal-birtutamtuz.blogspot.com