16 Ocak 2010 Cumartesi

ÇOK RENKLİ BULGUR PİLAVI ŞEHRİYELİ VE KISIR MOR LAHANALI

Bu yemeklerin resimleri http://lazetta.blogcu com dadır,buraya ekleyemedim,bozuk olarak çıkıyor



yarım kuru soganı kücüçük doğradım,sıvıyağda bir güzel kavurdum
sonra pırasanın sapı bir tane onuda ince doğradım,bir avuç arpa şehriye ile biraz kavurdum,havuç ekledim küçük küpler halinde,sivri yeşil biber,kırmızı biber buzluktan,hepsini bir kaşık şalça ile bir güzel kavurup,bir bardak bulguru yıkayıp ilave ettim ,suyunu da ekledim sıcak olarak göz kararı bulguru geçecek şekilde tuzunu ilave ettim ,pişirdim,suyunu çekince bir güzel ince kıyım maydanozla karıştırdım.

çok güzel oldu. Bizimkiler biber sevmezler ben kendi damak tadıma göre hazırladım ama Burak hariç beğenerek yedik.

MOR LAHANALI KISIR(kırmızı lahanada denir ya)

diğeride bilinen hep yaptığım kısır ancak içine bu kez mor lahanayı rendeden geçirip ekledim güzel oldu oda.

Hiç yorum yok: