30 Eylül 2008 Salı

KARIŞIK TURŞULAR




2 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar, nasılsın,tatilde uğrayamadım, kusura bakma, hem pc bize kalmıyor hem de biraz rahatsızdım, mevsim rahatsızlığı, neyseki şimdi daha iyiyim ama baş ağrısı çok kötüydü, hala bile başım sersem gibi, bizim tatil de şimdi, tatilde yorulduk, şimdi dinleneceğiz, aslında bir sürü iş var ama benim yapmaya halim yok artık, biraz kendime geleyim de yaparım o zaman.
Canım geçmiş bayramını kutluyor, sevdiklerinle birlikte daha nice güzel bayramlar diliyorum.
Bu arada harika mamalar eklemişsin sayfana, ellerine sağlık güzelim, afiyetler olsun...
Öptüm güzelim, ailecek en içten sevgi selamlarımızı gönderiyoruz...