9 Temmuz 2008 Çarşamba

KABAK ÇİÇEĞİ DOLMASI




KABAK ÇİÇEĞİ DOLMASI
Bugünkü menüde kabak çiçeği dolması var,bakalım sevecek mi bizimkiler,iç harcını zeytinyağlı dolma içi gibi pişirerek hazırlayacağım,bazıları çiğden koymuşlar ama ilk defa yapıyorum dışı pişer içi pişmezse diye endişem var,denedikten sonra paylaşacağım.Sabah yine yürüyüş yolumuzun üzerindeki bahçelerin sahipleri yada çalışanları toplayıp taze taze satışa sunuyorlar kabağı,çiçeğini,salatalığı,semizotunu..bizde geçerken alıyoruz.hem yürüyüş yapıyor hemde yemekten vazgeçemeyip alabildiğnce yürüyüş sırasında bile yemekten söz ediyoruz.
bende bugün denemelik diye aldım ama kırk tane çiçek çıktı içinden,kova hesabı satıyorlar,o kadar çok oluyorki alanı taliplisi de çok,ne faydası var neye iyi geliyor bilmiyorum ama giritliler çok yaparlarmış,bende değişik bir tat olsun diye yapmak istiyorum,inşallah başarırım ve de beğenerek yenir,hadi bana kolay gelsin,pc başına kabak çiçeği dolmasını araştırmak için oturdum,takılıp kalmayacağım bugün yoksa hergünkü gibi yemeklerimi kurtaramam bu sefer.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ablam iyi akşamlar çok değişik bir lezzet ama enfes duruyor tabii sen yaparsında kötü olumu,yeni şablonumu nasıl buldun bu arada öpüyorum ablacım kendine iyi bak

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ahh çok zarif bişeydir bu .
çeşmede her sene yemeden gelmem.
afiyet olsun.. :)))))
NuNu