28 Temmuz 2009 Salı

BAMYA KIZARTMASI



Bamyanın kızartması mı olurmuş demiştim kendi kendime,geçen pazardan bamya alıyordum,küçüklerini almaya özen gösterdim,ancak satıcılar irice olanlarıda ayırmışlar onların fiyatları küçüklerden daha ucuz,geçen hafta 4 liraydı kilosu,bende sevilmez ya bizde yarım kilo aldım,küçük olanlarını zeytinyağlı bamya olarak irice olanları ayıkladım içinden ve bugün pişirdim,nasılmı,kızartmasını yaptım.,önce bir güzel yıkayıp kuruladım tabi üzerlerindeki başcıklarını keserek.sonrada onları yumurta ve süt karışımına buladım,galeta ununa da bulayıp sıvıyağda tavada kızarttım.,
iki çeşit sunum yaptım,biri yoğurtlu sarmısaklı sos,diğeri domatesli sarmısaklı sos..
Tıpkı hamsi kızartması gibi dizdim tavaya,resimlerini çektim ama makine soluk çekmiş ayarlayamadım tabikide,pc ye attığımda gördüm soluk olduğunu ama yenmişti ne yazıkki,bir dahaki sefere güzel görünüm çekerim,tekrar yaparsam.

1 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben duymuş ve rastalmaıştımm.
ama hiç tatmadım.
merak ediyorum böyle lezzetleri aslında..
afiyetler olsun ellerinize sağlık.
Resmi dertmeyiniz :)
her haliyle hoş :)
sevgiler.