13 Ekim 2008 Pazartesi

P.D.Ç.S.E:27MAYALI PEYNİRLİ POĞAÇA


MAYALI PEYNİRLİ POĞAÇA

Ben hereşeyi göz kararı yaparım ya bunlarda ölçü kullandım ama unun ölçüsü yok,belli oranda derin kaseye koyduğum unun üzerine tuzunu serpip,bir paket doktorotker mayayı,1 kaşık toz şekeri,1 yumurta akını,yarım bardak sıvı yağı,1 bardak ılık sütle bir güzel yoğurup,dinlendirmeye bırakırken 2 kaşıkta becel ekleyip mayalandırdım.Hamuru 1.5 saat beklettikten sonra istediğim büyüklükte parçalar alıp elimin içince açıp ortasına peyniri koyup kapattım,yoğurtlu,yumurta sarılı sıvıyağlı karışımdan üzerine sürüp çörek otu serpip,fırında üzerleri kızarana kadar pişirdim.( un ilave edilebilir hamurun kıvamı için)

AFİYET OLSUN!

4 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba, tarifiniz yayında. Poğaçalar harika, ellerinize sağlık. Tekrar katılabilmenize çok sevindim, teşekkür ediyorum. Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Pogaçalar sahane olmus ellerine saglik canim...hosçakal

hamdivehusnucan dedi ki...

iyi geceler arkadaşım.pogaça lardan bir tane aldım sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım senin güzel poğaçalarından yemiş biri olarak, bu poğaçalarının da nefis olduğuna eminim, çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık,ailenle birlikte güzel bir gün diliyorum canım, öptüm, sevgilerimle...