15 Şubat 2012 Çarşamba

BUĞDAY UNUNA BULANIP KIZARTILAN KÖFTE- KARADENİZ USULÜ



Bizimçocukluk yıllarında yediğimiz ve tadını unutamadığımız yiyeceklerdendir kendisi,köfte,ama öyle böyle değil,bol sarımsaklı,maydanozlu,ekmek içli,tuz,karabiber,ee birazcıkta eskiden kullanırdık kırmızı toz biber katılarak yapılanı,birden  aklıma düştü ,köfte harcını hazırladım yarın kızartacağım,ancak  köfteyi buğday ununa bulayıp öyle yapacağım bu işi,Bakalım görüntü ve tat değişimi olacak mı,
Köfteler yarın eklenecek,biz sabah kahvaltılarında mutlaka bu tür yiyecekler yaparız,ya kıymalı yumurta,ya patates kızartması,soğanlı yumurta biz mıhlamada deriz,,yada işte böyle köfte,ha bide ekmek kızartması yumurtalı ekmek vazgeçilmezlerindendir kahvaltıların ancak herşey dokunuyor yaş ilerledikçe o yüzden kısıtlamaya arada  hazırlamaya çalışıyoruz bu güzelim tatları.

3 yorum:

HARİKA MUTFAK dedi ki...

saimecim nasılsın canım..bende blogspota geçtim artık...sıkıldım blogcudan.tarif eklemek gelmiyordu içimden..ellerine sağlık.köfteyi bende böyle deniyeyim bir daha sefere.optum.by.

Nihal dedi ki...

Ellerinize sağlık.Ben de denemek istiyorum.Gerçi kızartma yasak ama bir taneden zarar gelmez:)))))

ÖZLEMCE dedi ki...

harikasın hemşerim..ellerine sağlık